Freud (Netflix)

Otobiyografi olduğunu düşünürek izlemeye basladigim Netflix dizisi... Suç dizisi ile karşılaştığımda biraz şaşırdım fakat hem dönem dizisi olması hem de biraz medyumluk, gizem ve dinsel öğeler içerdiği için son 2 bölüme kadar keyifli izledim. Freud'un tanimlamalarini da içerdiğinden keyifliydi ancak erken dönemine ait ciddi bir içerik sağladığını söyleyemeyeceğim. 
Kısacası bu dizi ile Freud u anlamış değilim ama keyifli suç içeriği olan dönem dizi ve filmlerini seviyorsanız ciddi olarak tavsiye ederim.




Son iki bölümde sıkılmış olmamın sebebini bölümlerin uzunluğuna bağlıyorum. Sanırım dikkatimi kaybediyorum.
Yine de çok sık karşımıza çıkmayan dönem dizilerinden olduğu için sans verilmesi gerektigini düşünüyorum. Madem herkes film, dizi önerisinde bulunuyor ben de bu dizi ile katkıda bulunayım. 

  • Ps. 2.sezonu gelirse kesinlikle izlerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar